HTML

Linkblog

Hogyan is kezdjem...

2009.07.17. 19:07 | Peterina | komment

Sokszor elhatároztam már, hogy naplót fogok írni, de valahogy mindig abbamaradt úgy a harmadik-negyedik napon. Rájöttem, mi lehetett a baj. Ha az ember a mindennapjairól szeretne lejegyezni valamit, nem feltétlenül azt jelenti, hogy minden nap írni is kell. Én persze másképpen gondoltam, valószínűleg ez okozhatta nálam a problémát. Minden egyes nap, minden egyes eseményt szerettem volna megörökíteni ráadásul úgy, hogy ha véletlenül valaki elolvasná, akkor pontosan értse, miről is van szó. Éppen ezért majdnem minden történéshez két-három oldalas "megjegyzést" biggyesztettem. Ha jobban meggondoljuk ez igazán fárasztó még akkor is, ha az ember szívesen önti ki a lelkét egy spirálfüzetnek, mert ugyebár mégsem író volnék vagy mifene, akinek az a dolga, hogy naponta, éjszakába nyúlóan a tollát sercegtesse. Nekem - természetesen mások által előírt - fontosabb dolgom is volt ennél, például korán felkelni, iskola, tanulás, edzés, házi feladatok (khm, el nem készítése), és így tovább. Mint ahogyan egy átlagos tini életében, úgy természetesen az enyémben sem egyeztek meg ezek az állítólagosan fontos dolgok az én általam fontosnak tartott dolgokkal, de ez már amolyan részletkérdés. Lényeg az, hogy egyetlen füzetet sem sikerült pár napnál tovább vezetni.

Nos, amióta a legutolsó naplókezdeményem készült, azóta eltelt pár év. A fontos és nem fontos dolgok listája kissé átrendeződött; néhány elem kihullott, újak kerültek elő, amik pedig megmaradtak, azok kicsit átalakultak.

A naplóírás ötlete újból felmerült bennem. Miért? Fogalmam sincs, de úgy gondoltam, hogy írok mindenfélét, ami eszembe jut. Majd meglátjuk mi sül ki belőle.

Címkék: kezdet

süti beállítások módosítása